منتدى همسات وذكريات يرحب بكل الضيوف الكرام
لتاا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

لتاا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نـــــــــــــــــــــــــــكت وطرائف

2 مشترك

نـــــــــــــــــــــــــــكت وطرائف Empty نـــــــــــــــــــــــــــكت وطرائف

مُساهمة  سويدان الأحد فبراير 28, 2010 6:24 am

بسم الله الرحمن الرحيم
يارب تعجبكم
[center]مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام
عددارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين ووما كنش بيرد عليهم فالما خلص
الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع
المعزة
أرسلها bosaalkahky بتاريخ Saturday 14th March, 2009 منوعات قال بخيل لابنائة اللى هينجح فيكم هخلية يشوف عربية الايس كريم
أرسلها lovestorry_m بتاريخ Saturday 14th March, 2009 منوعات واحدة نايمة جنب جوزها على السرير .. سمعت صوت تحت السرير ، قامت قالتله قوم يا محمد في حرامى تحت السرير .. قالها : اتنيلى على عينك .. انا الحرامى وجوزك هو اللى تحت السرير
أرسلها bosaalkahky بتاريخ Saturday 14th March, 2009 المتزوجون قريب أو بعيد
ومهما تغيب
مصيرك ترجع لي
غصب أو طيب
المرسل: المدرسة

أرسلها anaahmedabdo بتاريخ Saturday 14th March, 2009 رسائل موبايل مرة واحد بلدياتنا حط قنبلة يدوية تحت المخدة عشان لما تنفجر تصحيه
أرسلها نكتة موبايل بتاريخ Saturday 14th March, 2009 نكت سريعة مرة واحد وصاحبة بيحششوا فواحد منهم قال للتانى انا حلمت اننا بقينا فننانين انت فنان تشكيلى وانا فنان اشكيلك
أرسلها osos_semsem64 بتاريخ Saturday 14th March, 2009 مساطيل واحد كان جالس على فرع شجره فمر عليه واحد قلوا ليش انت قاعد فوق قله انا اتعينت رأيس فرع
أرسلها نكتة موبايل بتاريخ Saturday 14th March, 2009 مساطيل بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟"

أرسلها kairem_kairem2000 بتاريخ Saturday 14th March, 2009 بلدياتنا ابو العربى قاعد ع القهوة مع اصحابة وابنة الجرايحى جاى من الامتحان 0 ولا ياااااجرايحى عملت اية فى الامتحان الاسئلة الى قولتلك عليها جت ولا لا.. قاله: ماجتش يابا قاله: هات ورقة الاسئلة قالة: خد... قاله: هات ورقة الاجابة كمان ...قاله خدوها منى قاله علشان انت اهبل وعبيط
Laughing Very Happy Surprised
سويدان
سويدان
Admin

10 : 2278

https://thkrayat-hamasat.yoo7.com

نـــــــــــــــــــــــــــكت وطرائف Empty رد: نـــــــــــــــــــــــــــكت وطرائف

مُساهمة  FRFOSHAa الأحد فبراير 28, 2010 5:13 pm

مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام
عددارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين ووما كنش بيرد عليهم فالما خلص
الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع
المعزة cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

خوبيت الغباوه
FRFOSHAa
FRFOSHAa

10 : 62